Kancelaria
Kancelaria elektroniczna umożliwia ewidencjonowanie dokumentów wpływających do firmy zarówno w formie papierowej, jak i elektronicznej (e-mail).
Dzięki dostępnej wkrótce funkcji OCR, uruchamianej dla wybranych dokumentów, możliwe będzie wyszukiwanie według zawartości.
Prosty mechanizm udostępniania usprawnia pracę kilku osób na dokumencie. UNISONO Flow ewidencjonuje dokumenty pojedyncze oraz powiązane z załącznikami.

Skanowanie
Rejestracja korespondencji
Rozpoznawanie treści – OCR
Współpraca ze skanerami
UNISONO Flow współpracuje jednocześnie z wieloma skanerami poprzez dedykowany program SBM ułatwiający zarządzanie skanami i kodami kreskowymi.
Inteligentne rozpoznawanie faktur
UNISONO Flow doskonale rozpoznaje treści faktur. Nie musisz przygotowywać wzoru faktury dostawcy – UNISONO Flow zrobi to automatycznie za ciebie.
Łatwe wprowadzanie dokumentów elektronicznych
Zapisane na dysku dokumenty elektroniczne można za pomocą funkcji „przeciągnij i upuść” lub dodania (upload) wprowadzić do archiwum.
Zarejestruj korespondencję
W UNISONO Flow zarejestrujesz korespondencję przychodzącą i wychodzącą. Upraszcza to prowadzenie dziennika korespondencji.
Skanowanie wsadowe
Skanowanie dużej ilości dokumentów jest niezwykle proste. System dzieli dokumenty zeskanowane do jednego pliku, rozpoznaje kody kreskowe i ułatwia zarządzanie załącznikami.
Przekaż dokument osobie odpowiedzialnej
Każdy dokument możesz błyskawicznie przekazać dalej. Odbiorca otrzyma powiadomienie mailowe wraz z linkiem do dokumentu.
Rozpoznawanie treści – OCR
Dla każdego zeskanowanego dokumentu można włączyć rozpoznawanie treści OCR. Dzięki temu kluczowe informacje możesz przenieść z dokumentu do formularza, ze zwięzłym opisem dokumentu, za pomocą jednego kliknięcia.
Nadzór przebiegu pracy nad dokumentem
Określając termin ważności dokumentu, sprawimy, że system powiadomi o braku reakcji osoby, która powinna się z nim zapoznać. UNISONO Flow przypilnuje dochowania terminów wynikających z pism urzędowych itp.